søndag den 4. april 2010

...og vinderen er!

Som i øvrigt har en fantastisk blog som er værd at besøge! :)
(Helle; vil du sende mig en mail // helle.koed.paulsen ( @) hotmail.com // med din adresse, så du kan få noget lækkert the tilsendt?!)
TUSIND TAK til alle jer der er kommet med gode opskrifter på the og lækre købethe! Der er i hvertfald et par stykker jeg lige skal have prøvet a' for at se om det er noget for mit the-hjerte! 
 
Hermed er det blevet PÅSKEDAG og dagen skal fejres med en stille omgang vafler og tanker omkring hvorfor vi fejrer denne dag! :)
Hvordan skal du fejre årets helligdag nr. 1?


2 kommentarer:

  1. Ihhhh, dejligt, jeg vandt. Glæder mig til gaven :) Og takf or de flotte ord om min blog!

    God påske til dig og dine :)

    SvarSlet
  2. Det var så lidt! ;)
    Også rigtig god påske til dig!

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)