torsdag den 30. september 2010

Forbereder lidt til julen...

Jeg har et par tegninger fra sidste år, men et par nye kommer også til. De skal bruges til julekort, og svæver stadig... Skal/skal ikke... Trykkes el. printes, her eller der?!?!?!?
Og ikke mindst hvor mange... :)
Stilen er min, hyggelig og lidt anderledes end de tidligere års kort.
Først skal tegningen til kirkebladet være færdig... Det er også jul i massevis der tegnes hertil, og neeeej... er ikke kommet i julestemning a' det. – kun lidt! ;)

2 kommentarer:

  1. Jeg har lige læst dit indlæg om nullerstok. Det er faktisk ikke ret lang tid siden min gamle nabo, spurgte mig om jeg kendte sådan en. Hun havde haft den i mange år, men vidste ikke, hvad den skulle bruges til. Nu vil jeg gå ind og besøge hende, så hun kan se, hvad det er for et redskab hun har liggende.

    SvarSlet
  2. Dejlig tegning. Julen sniger sig også ind hos mig:) Sig det ikke til nogen, men jeg glæder mig...
    God fredag.

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)