lørdag den 27. november 2010

Årets julekort

Vi begynder at nærme os, og vores julekasser er kommet ned fra loftet... :) Egentlig synes jeg det først er rigtig passende 1. dec. men vi skal jo altså lige fejre 1. søndag i advent i morgen, og dertil hører julepyntning! (Jeg har tyvstartet - det tør jeg godt indrømme.. hi hi..)
Jeg gik igang med juletegningerne for en månedstid siden – vidste at tiden vil rende fra mig hvis jeg ventede, og jeg har fået ret. Men derfor er jeg også rigtig glad når årets julekort er færdigt og klar til print – jeps PRINT! :S Jeg har prioriteret min "hobby-konto" til at der ikke bliver julekort trykt i år, men du bliver ikke snydt... Du kan downloade det her: SNEENGEL_2010



Jeg selv venter lidt med at sende rundt, men glæder mig til at sende et godt gammeldaws julekort, med god gammeldaws post med gooode gamle julemærker! :)
Hermed håber jeg du får en helt fantastisk december måned! ;)

1 kommentar:

  1. Hvor er det fint. Tænk, at du har lavet det og deler med os andre. Tak!

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)