tirsdag den 8. marts 2011

Blå Peter – en hæklet dreng med charme

Så blev han færdig, og det var vidst også ved at være på tide! ;)

Grunden til den lange "behandlingstid" er at da jeg var halvvejs, fandt jeg ud a' at mine fastmasker er forkerte! :S Jer der følger med på FACEBOOK er med på hvad jeg snakker om. Men jeg undrer mig over min egen formåen. Jeg har hæklet de sidste 5 år (+/-) og dette + 2 andre projekter har forkerte fastmasker... Hmmm... Hvor mon min hjerne har været henne? Nå, men når jeg nu var startet på de forkerte, tænkte jeg at fortsætte med dem, i stedet for at trævle og starte forfra. Næste projekt får IKKE de forkerte fastmasker, det er jeg ret sikker på! ;)

Trods de forkerte masker, så er hen blevet en lille lun fætter, med lækkert hård, herligt smil og en super lækker strikket trøje med STORE knapper! 
Bukserne er hyggelige og bløde, og jeg er sikker på at han kan holde varmen når han skal ud og lege med Magnus...
... Bortset fra at Magnus faktisk ikke synes han er så fantastisk ham Blå Peter – ikke så fantastisk som hans mor syns'! :S 

HVORFOR HEDDER HAN BLÅ PETER?
Min far havde en Blå Peter, en dejlig og pudsig fætter som min farmor lavede af netstrømper og rester af det vi dag kender som retrostof – billede kommer når han er gravet frem i flyttekasser hos min bror – da min far var færdig med at lege og hygge med Blå Peter, blev han pakket væk. Men da min lillebror kom til verden, blev han igen pakket frem og leget og hygget med. :)
Nu har gamle Blå Peter brug for ro og hvile, mens hans barnebarn skal lege og hygge... – nu må vi se om Magnus får øjnene op, eller om han skal sidde i hjørnet og føle verden gå forbi... Piiiv... ;))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Har du noget på hjertet? :)