fredag den 2. december 2011

Kan nu afsløre julekalenderen

Og det er den som er lavet til min mor. :) Det er jo nok lidt sent, hvis du mangler at lave en i år - men bedre sent end slet ikke, og heldigvis kommer der endnu en jul til næste år! :)
Jeg har fået fremkaldt 24 fotos, billeder som mest består af hendes barnebarn, sjove og mindeværdige begivenheder! :)
Hvert foto er kommet i en kuvert med en lille hilsen, en tegning, en opskrift på lækre julekager, og alle 24 er hængt på en snor med klemmer.
Håber at denne kalender kommer til at bringe min mor en masse grin, smil og om ikke andet en god december :)
GLÆDELIG DECEMBER

4 kommentarer:

  1. En super god idé! Den vil jeg helt sikkert genbruge næste år!

    SvarSlet
  2. Sikke en fin idé :-)
    Kommer der måske en ny kalender for 2012 fra din hånd? Har været rigtig glad for den "gamle" :-)

    SvarSlet
  3. Majken; Jeg regner med det eftersom jeg selv skal bruge en ;) Men lige hvornår det bliver ved jeg ikke ;)

    SvarSlet
  4. Det lyder godt! -jeg venter spændt!

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)