søndag den 7. oktober 2012

Græskartid...

Den seneste uge har jeg bagt græskarmuffins, lavet græskar-origami og nu også spindelvæv! :) Tror da vidst det er blevet efterår og at jeg er mor til en 3årig som sætter pris på sjov og ballade :) Normalt har jeg ikke gjort det store ud af Allehelgensdag, men efter at have fået Magnus og han har fået en alder hvor han selv kan være med og synes det er sjovt, har der sneget sig en lille halloween-elsker ind på mig :))
Vi mangler kun lige at udhule det endnu ikke indkøbte store græskar, og så måske et spind mere... :)
Gør du noget ud af højtiden?

4 kommentarer:

  1. Jeg elsker denne højtid og gør meget ud af den med pynt og den slags. Nu ville jeg så lave denne ranke, men kan kun komme til billede 6 - aner ikke hvordan jeg kommer fra 6-7 :(

    SvarSlet
  2. Fandt ud af det via denne video http://www.brother.dk/g3.cfm/s_page/139380/s_name/origamiskolegraeskar :)

    SvarSlet
  3. Godt du fandt fidusen - opskriften ligger mange steder :)

    SvarSlet
  4. Tak for inspirationen - holder skarpt øje med om der kommer flere gode ideer her på siden :)

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)